Jealous Jellyfish
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Unpacking AN2 files
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Autor:  Biohazard [ Samstag 14. Februar 2015, 15:03 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

@Einheit
Das die Tools nicht Verfügbar sind habe ich ja mitbekommen, von daher war deine Antwort eher nicht das was Ich erwartet habe.
Eher habe ich damit gerechnet zu Lesen ob die noch mal Online Gestellt werden oder nicht ;)

Autor:  Einheit-101 [ Sonntag 15. Februar 2015, 22:23 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

@biohazard Sieht momentan schlecht aus mit den tools. Alternativ wäre ninja ripper zu empfehlen, wenn du ein bestimmtes Modell brauchst.

@all holidays incoming. Maybe I will create a HQ variant of an ATL Argon/ Gorgon but I'm not sure... Zorn is way more difficult because I can't create great looking textures from scratch but a Gorgon comes relatively close to a Zorn.

Autor:  Spion [ Freitag 20. Februar 2015, 23:28 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

quote:


Biohazard hat geschrieben:
@Einheit
Das die Tools nicht Verfügbar sind habe ich ja mitbekommen, von daher war deine Antwort eher nicht das was Ich erwartet habe.
Eher habe ich damit gerechnet zu Lesen ob die noch mal Online Gestellt werden oder nicht ;)



hatte unmpak noch irgendwo bei mir auf der Platte liegen:
https://mega.co.nz/#!RQASjAYC!Bi8f-yGOj ... P1pg7fbNJY

Autor:  Einheit-101 [ Samstag 21. Februar 2015, 15:59 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

Die Rede war von msbtox und modtox :)
DragonFire hat sie auf seinem Server, aber der gar keine Grafikkarte -> momentan nicht verfügbar.

Autor:  Spion [ Sonntag 22. Februar 2015, 23:23 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

quote:


Einheit-101 hat geschrieben:
Die Rede war von msbtox und modtox :) ...


Upps, sorry :oops: :twist:

Autor:  Einheit-101 [ Sonntag 10. Mai 2015, 22:50 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

Guys i will make a GTA V PC mod with my Succubus model and i will improve it a little bit more (to make it look good in GTA V), I've just seen this picture:

http://i.imgur.com/1rmHUVi.jpg

Imagine our Succubus in this environment! This is amazing! I hope it's even possible, it could take a lot of time and i report back if i got any news on this.

Autor:  thexil [ Montag 11. Mai 2015, 11:15 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

It sounds indeed amazing! But would a Succubus not be way to big for this environment? I do not play GTAV, so I do not know how deep the water is.

Autor:  Einheit-101 [ Montag 11. Mai 2015, 21:09 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

I don't have GTA V either (at the moment) but it's all about modding, believe me, water depth is the very last problem. I would do this in conjunction with new maps (I have plans for a GTA submarine warfare multiplayer server).
However this is far, far away. I have to look into this first. Maybe it isn't even possible, maybe it's possible in 10 years, maybe never at all.

Autor:  sideshowBob [ Freitag 15. Mai 2015, 09:47 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

From my first impression I'd say the waters are mostly shallow, although there are deep sea areas (one abyss in particular). Might be a little too confined for the Succubus if its is true to scale, but I will report back if I have explored it a little more.
The water is quite convincing by the way, complete with transition to thick black darkness at a certain depth, limited visibility and all. Possibly the most natural depiction of an ocean I've seen in a videogame so far, not to mention the surface, waves etc.

Autor:  Einheit-101 [ Donnerstag 11. Juni 2015, 12:22 ]
Betreff des Beitrags:  Re: Unpacking AN2 files

Hey guys, its me again.
I have some great news :)
I am now able to open and convert the original Archimedean Dynasty sound files, i saved some of them already as .ogg vorbis file. I will use those files in my modding projects.

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