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Beitrag #11167 Verfasst: Samstag 14. Februar 2015, 15:03

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Re: Unpacking AN2 files
@Einheit
Das die Tools nicht Verfügbar sind habe ich ja mitbekommen, von daher war deine Antwort eher nicht das was Ich erwartet habe.
Eher habe ich damit gerechnet zu Lesen ob die noch mal Online Gestellt werden oder nicht ;)


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Beitrag #11170 Verfasst: Sonntag 15. Februar 2015, 22:23

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Re: Unpacking AN2 files
@biohazard Sieht momentan schlecht aus mit den tools. Alternativ wäre ninja ripper zu empfehlen, wenn du ein bestimmtes Modell brauchst.

@all holidays incoming. Maybe I will create a HQ variant of an ATL Argon/ Gorgon but I'm not sure... Zorn is way more difficult because I can't create great looking textures from scratch but a Gorgon comes relatively close to a Zorn.


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Beitrag #11172 Verfasst: Freitag 20. Februar 2015, 23:28
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Re: Unpacking AN2 files

quote:


Biohazard hat geschrieben:
@Einheit
Das die Tools nicht Verfügbar sind habe ich ja mitbekommen, von daher war deine Antwort eher nicht das was Ich erwartet habe.
Eher habe ich damit gerechnet zu Lesen ob die noch mal Online Gestellt werden oder nicht ;)



hatte unmpak noch irgendwo bei mir auf der Platte liegen:
https://mega.co.nz/#!RQASjAYC!Bi8f-yGOj ... P1pg7fbNJY

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"Aufmerksamkeitsspanne" ist das Wort, das notwendig wurde, als die ersten es sich wegen seiner Länge nicht mehr merken konnten. -> Wolfgang Walk


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Beitrag #11173 Verfasst: Samstag 21. Februar 2015, 15:59

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Re: Unpacking AN2 files
Die Rede war von msbtox und modtox :)
DragonFire hat sie auf seinem Server, aber der gar keine Grafikkarte -> momentan nicht verfügbar.


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Beitrag #11174 Verfasst: Sonntag 22. Februar 2015, 23:23
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Registriert: Donnerstag 10. Juli 2008, 14:36
Re: Unpacking AN2 files

quote:


Einheit-101 hat geschrieben:
Die Rede war von msbtox und modtox :) ...


Upps, sorry :oops: :twist:

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Beitrag #11213 Verfasst: Sonntag 10. Mai 2015, 22:50

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Re: Unpacking AN2 files
Guys i will make a GTA V PC mod with my Succubus model and i will improve it a little bit more (to make it look good in GTA V), I've just seen this picture:

http://i.imgur.com/1rmHUVi.jpg

Imagine our Succubus in this environment! This is amazing! I hope it's even possible, it could take a lot of time and i report back if i got any news on this.


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Beitrag #11214 Verfasst: Montag 11. Mai 2015, 11:15
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Re: Unpacking AN2 files
It sounds indeed amazing! But would a Succubus not be way to big for this environment? I do not play GTAV, so I do not know how deep the water is.

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Beitrag #11215 Verfasst: Montag 11. Mai 2015, 21:09

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Re: Unpacking AN2 files
I don't have GTA V either (at the moment) but it's all about modding, believe me, water depth is the very last problem. I would do this in conjunction with new maps (I have plans for a GTA submarine warfare multiplayer server).
However this is far, far away. I have to look into this first. Maybe it isn't even possible, maybe it's possible in 10 years, maybe never at all.


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Beitrag #11216 Verfasst: Freitag 15. Mai 2015, 09:47
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Beiträge: 1269
Registriert: Freitag 8. August 2008, 01:23
Wohnort: Nürnberg
Re: Unpacking AN2 files
From my first impression I'd say the waters are mostly shallow, although there are deep sea areas (one abyss in particular). Might be a little too confined for the Succubus if its is true to scale, but I will report back if I have explored it a little more.
The water is quite convincing by the way, complete with transition to thick black darkness at a certain depth, limited visibility and all. Possibly the most natural depiction of an ocean I've seen in a videogame so far, not to mention the surface, waves etc.


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Beitrag #11221 Verfasst: Donnerstag 11. Juni 2015, 12:22

Beiträge: 37
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Re: Unpacking AN2 files
Hey guys, its me again.
I have some great news :)
I am now able to open and convert the original Archimedean Dynasty sound files, i saved some of them already as .ogg vorbis file. I will use those files in my modding projects.


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